تصویر دانلود نسخه آخر چت تصویری اندروید Tere - ideo chat with new friends

دسته بندی:   نرم افزار »  | 14093 بازدید 

دانلود نسخه آخر چت تصویری اندروید Tere - ideo chat with new friends

نسخه جدید و آخر برنامه Tere – video chat with new friends 1.3.3 برنامه چت تصویری و پیدا کردن دوستان جدید اندروید

Tere – video chat with new friends یک اپلیکیشن جدید برای ارتباط تصویری و پیدا کردن دوستان جدید در چت روم ها و چت های شخصی می باشد.در این جا با افراد جدیدی از سراسر جهان آشنا شوید. دوستان جدید را به روش جدیدتر پیدا کنید.این اپلیکیشن امکان برقراری چت تصویری – چت تصویری گروهی – چت متنی – اتاق چت ویدئویی رندوم را فراهم میسازد.آیا میخواهید دوستان جدید از سرتاسر جهان داشته باشید؟آیا با آداب و رسوم کشورهای مختلف میخواهید آشنا شوید.دوستان جدید در اتاق های چت در انتظار آشنایی با شما هستند.

این اپلیکیشن برای اولین بار در سطح وب ایران توسط اپلیکیشن تک تاز معرفی و منتشر میشود و پیشنهاد میکنیم برای اولین بار این اپلیکیشن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت اپلیکیشن تک تاز دانلود نماید.این اپلیکیشن در مارکت گوگل بیش از 5 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.

ویژگی های برنامه: گروه چت ویدیویی زنده چت تصویری گروهی با 2 تا 6 نفر. تجربه چت زنده واقعی و خنده دار. دوستان جدید پیدا کنید. اضافه کردن دوستان جدید پیام خصوصی چت ویدئویی 1 به 1 پیگیری / دعوت دوستان به اتاق چت

آخرین تغییرات برنامه:

بهینه سازی عملکرد و رفع اشکال.



برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.