تصویر نسخه جدید و کامل Fitness Point Pro بهترین آموزش بدن سازی برای اندروید

دسته بندی:   نرم افزار »  | 1341 بازدید 

نسخه جدید و کامل Fitness Point Pro بهترین آموزش بدن سازی برای اندروید

نسخه جدید و آخر برنامه Fitness Point Pro 2.0.0 آموزش بدن سازی نسخه فول برای اندروید

Fitness Point Pro یک برنامه ساده برای دنبال کردن پیشرفت شما در بدنسازی و موارد بسیار دیگر می باشد. اگر به دنبال یک ابزار کاملا ساده برای تناسب اندام و پیشرفت در بدن سازی هستید ما Fitness Point Pro را به شما توصیه می کنیم . صدها تمرین مختلف در این برنامه گنجانده شده که می توانید با انتخاب آن ها به تناسب اندام برسید . پس از گذشت روز ها و هفته ها نمودار تمرین های خود را مشاهده نموده و پیشرفت های خود را با چشم ببینید . تمامی تمرین های موجود در این برنامه با توضیح ارائه شده اند . از تامیر موجود در برنامه برای زمان استراحت خود استفاده کنید . لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای ارائه شده است . جای هیچ شکی نیست که با این ابزار می توانید تمرینات خود را مدیریت نمایید .

ویژگی های برنامه :

* حرکات – حرکت های از پیش نصب شده بسیار همراه با توضیحات، انیمیشن ها و عضلاتی که تمرین داده می شوند. – ایجاد حرکت های جدید با گروه های عضلانی، توضیحات، عضلات اصلی/فرعی و عکس های انتخابی شما. – افزودن گزارشات به حرکت ها با مشخصاتی همچون وزن، تکرارها، تاریخ و یادداشت ها.

* تمرینات – پلن تمرینی خود را با حرکت هایی که دوست دارید ایجاد کنید. – تعداد ست ها و تکرارهای مورد نظر خود را برای هر حرکت وارد کنید. – پلن های تمرینی ایجاد شده توسط مربیان حرفه ای جهان را خریداری کنید.

* گزارشات – گزارش های دلخواه خود را به هر حرکت اضافه کنید. – گزارش ها را ویرایش کنید. – گزارش ها را با دید تقویمی ببینید. نسخه Pro نرم افزار دارای امکانات اضافی است و محدودیت های نسخه رایگان را ندارد.

امکانات نسخه Pro نرم افزار : – صدها حرکت اضافی همراه با توضیحات، انیمیشن ها و عضلاتی که تمرین داده می شوند. – گراف ها و نمودارها برای مصور کردن گزارش تمرینات شما برای هر حرکت. – تایمر دقیق برای کنترل زمان استراحت بین هر حرکت. – بدون تبلیغات. – دریافت رایگان بروز رسانی ها و استفاده از امکانات جدید.



برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.