تصویر دانلود نسخه آخر استراتژیک خرد کردن قلعه اندروید Castle Crush

دسته بندی:   بازی » استراتژیک »  | 1690 بازدید 

دانلود نسخه آخر استراتژیک خرد کردن قلعه اندروید Castle Crush

Castle Crush یک بازی آنلاین و استراتژیک است که اخیرا توسط استودیو بازیسازی Fun Games For Free تهیه و به صورت رایگان در مارکت گوگل منتشر شده است.شما در این بازی باید به صورت آنلاین با سایر کاربران جهانی به مبارزه بپردازید.رهبری ارتش خود را بر عهده بگیرید و با به کارگیری استراتژیک خود قلعه دشمن خود را نابود و ویران سازید.بیش از 40 نیرو و جادو در بازی به صورت کارتی وجود دارد که با پیروزی و نبردها به تمام کارت ها میتوان دست یافت.استراتژی خود را تعریف کنید و دشمنان خود را انتخاب کنید و نیروهای خود را به سمت زمین دشمن بفرستید و قلعه دشمن را تخریب کنید.

به عرصه این بازی وارد شوید و با بازیکنان دیگر در جنگ های حماسی برخورد کنید! مبارزه ممکن است سخت باشد، استراتژی خود را برای پیروزی در این بازی جنگ PVP آماده کنید!پیشنهاد میکنیم این بازی فوق العاده را برای همیشه از سرورهای پرقدرت اپلیکیشن تک تاز دنبال و دانلود نمایید.این بازی بیش از 5 میلیون بار در مارکت توسط کاربران نصب شده است و امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.

بازی آنلاین است

ویژگی های بازی Castle Crush:

جمع آوری نیروهای قدرتمند جدید نابود کردن قلعه های حریف برای باز کردن کارت های جدید پیشرفت از طریق سطوح مختلف یادگیری تاکتیک های مختلف نبرد و تبدیل شدن به قهرمان نهایی کارت های روزانه رایگان سواحل جادویی را باز کنید کسب جایزه ها پیوستن به قبیله افسانه ای سرگرمی، مکانیک بصری بازی به صورت رایگان! ایده آل برای انواع بازیکنان – بچه ها و بزرگسالان، دختران و پسران …

و….

آخرین تغییرات:

پشتیبانی از دستگاه های با نسبت عرض صفحه نمایش



دانلود فایل ها

برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.