تصویر دانلود بازی نقش افرینی شمشیر ساز اندروید مود Blade Crafter

دسته بندی:   بازی » نقش آفرینی »  | 2075 بازدید 

دانلود بازی نقش افرینی شمشیر ساز اندروید مود Blade Crafter

Blade Crafter v2.62 Mod – بازی نقش آفرینی جالب و محبوب شمشیر ساز اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Blade Crafter بازی جدید، جالب و محبوب در سبک بازیهای نقش افرینی – کلیکی از استودیوی بازیسازی Studio Drill برای اندروید است که تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است! بازی به صورت مقابل توسط توسعه دهنده معرفی شده است: “آیا حوصله تان سر رفته است!؟ خوب کاری ندارد! همین الان یک شمشیر افسانه ای بسازید! شمشیر شما برای خودش راه می رود و برای خودش هم می جنگد ؛ انگار که زنده است! فکر می کنید این بازی خیلی پیچیده است!؟ نگران نباشید! این بازی به قدری ساده است و همه چیز در آن به صورت خودکار انجام می شود که حتی نیازی به راهنمای عملی هم ندارد! بازی Blade Crafter از ساز و کاری برای مبارزه ها استفاده کرده که در هیچ یک از بازی های دیگر با ساز و کار نبرد خودکار تا به حال ندیده اید! وقت آن است که با قدرت و مهارت های خاص خود دشمنان تان را شکست دهید و کمی از استرس هایتان کم کنید! بله… با کلیک های پشت سر هم شمشیر بسازید و ساعت ها سرگرم شوید!” اگر به دنبال یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Blade Crafter نظرتان را جلب میکند.

بازی Blade Crafter هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز خوب 4.7 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن تک تاز جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید یکی از فایل های نصبی را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Blade Crafter توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند.

تغییرات نسخه ی V2.62 :

* ویژگی های جدید بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.