تصویر دانلود نسخه جدید Bubble CoCo

دسته بندی:   بازی » ماجراجویی »  | 1461 بازدید 

دانلود نسخه جدید Bubble CoCo

بررسی بازی Bubble CoCo:

راه خود را برای نجات جوجه های یک مرغ به نام کوکو در این بازی حباب زنی اندروید باز کنید و با استفاده از کمان خود حباب ها را از بین ببرید و با استفاده از سلاح خود به حباب ها شلیک کنید و مسیر خود را به سمت پیروزی هموار کنید.کوکو یک مرغ است و او مادر چند جوجه است که که جوجه های او هر روز دچار دردسر می شوند ولی کوکو یک مرغ معمولی نیست زیرا او یک کمان جادویی برای از بین بردن حباب ها دارد که در این بازی ماجراجویی از بین بردن حباب ها از شما می خواهد به او کمک کنید تا او بتواند جوجه های بازیگوش و سر به هوای خود را از چنگال حباب ها نجات دهد.

بازی Bubble CoCo در مارکت گوگل پلی بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است که حال میتوانید نسخه کامل آن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت اپلیکیشن تک تاز دانلود نمایید.قابل ذکر است بازی فوق در حال حاضر امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 5,000,000 بار توسط کاربران از سرتاسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

برخی از ویژگی های بازی پازلی Bubble CoCo:

این بازی ترکیبی است از عناصر کلاسیک به همراه قدرت های جالب و آیتم های گوناگون

رابط کاربری آسان و جذاب بازی که قدرت سلاح حباب زن را به انگشتان شما منتقل می کند

دارای رویدادهای جذاب که همه از آن لذت خواهند برد. رویدادهایی مانند فستیوال تخم مرغ ها و غیره

قابلیت بازی بدون نیاز به اینترنت

دارای گرافیک جذاب به همراه رنگ های متنوع

به خانوم کوکو کمک کنید از تخم مرغ هایش محافظت کند. این بازی یکی از بهترین بازی ها برای بچه ها، خانواده ها و همچنین بزرگسالان است



دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.