تصویر دانلود نسخه  آخر Hotel Dracula Full

دسته بندی:   بازی » شبیه سازی شده »  | 1060 بازدید 

دانلود نسخه آخر Hotel Dracula Full

بررسی بازی Hotel Dracula:ای انسان ها، به هتل دراکولا خوش آمدید. فرض کنید خانه خودتان است و راحت باشید. صبر کنید!

آیا من گفتم راحت باشید؟ هیچ گونه وقتی برای تنبلی و راحتی وجود ندارد. زود باشید یونیفرم خود را بپوشید و مشغول به کار شوید زیرا مهمان های هتل خودشان کارهای خودشان را انجام نمی دهند و همچنین اصلا صبر ندارند.فرض کنید یک دراکولا از شما برای مدیریت و انجام کارهای هتل و رستوران و بالا بردن سود و گسترش کسب و کار خود تقاضای کمک می کند. یک عالمه کار هست که باید انجام دهید، برای اینکه رستوران شب و روز باز است و تعطیلی در کار نیست.در هتل ما، همه میتوانند وارد شوند و ما مهمان پذیر همه هستیم.

در روز پذیرای انسان ها هستیم و در شب از خون آشام ها پذیرایی می کنیم و این برای امنیت است زیرا انسان ها و خون آشام ها نمی توانند به خوبی با هم کنار بیایند.متاسفانه بعضی از آنها وقتی پیش ما می آیند به قصد اذیت کردن می آیند و باعث می شود بعضی از مهمان ها ناراحت شوند که در این مواقع باید جدی باشید و او را در جای خود بنشانید ولی در عین حال از وظایف اصلی خود غافل نشوید. وظایفی مثل: آماده کردن اتاق ها، جمع کردن زباله ها، گرفتن سفارشات و غیره.

بازی Hotel Dracula در مارکت گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته شده است که حال میتوانید نسخه آخر آن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت اپلیکیشن تک تاز دانلود نمایید.قابل ذکر است بازی فوق در حال حاضر امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از – بار توسط کاربران از سرتاسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

آموزش نصب بازی:

ابتدا فایل نصبی را دانلود کرده سپس آن را نصب نمایید

فایل دیتا را دانلود نمایید و سپس آن را از حالت فشرده خارج سازید

پوشه pl.bakedgames.hoteldracula را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید

بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

آخرین تغییرات بازی Hotel Dracula:

رفع اشکالات بازی



دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.