تصویر دانلود The Legend of Faty نقش آفرینی نقش آفرینی جالب و جدید اندروید دیتا

دسته بندی:   بازی » نقش آفرینی »  | 1051 بازدید 

دانلود The Legend of Faty نقش آفرینی نقش آفرینی جالب و جدید اندروید دیتا

The Legend of Faty بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی DearSky Studio برای اندروید است که نسخه اول اش ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران را حضورتان معرفی کنیم! داستان بازی را اینگونه از زبان توسعه دهنده اش ترجمه می کنیم: “پس از جنگ با شیطان، جهان وارد یک دوره صلح شده است. گفته شده که جهان به زودی توسط کسی تغییر خواهد کرد، اما هیچ کس نمی داند که چگونه تغییر خواهد کرد! شما قرار است کسی باشید که جهان را تغییر می دهد! تقریبا غیرممکن است که خودتان به تنهایی بتوانید به پیروزی برسید! شما باید جوانان را با خود متحد کنید، آن ها برای رسیدن شما به هدف تان کمک خوبی خواهند کرد! اما، آنها برای همراه شدن با شما ممکن است مقدار زیادی از پول و تجربه های شما را خرج کنند، بنظرتان ارزش دارد ان ها را با خود همراه کنید؟! مسلما جواب مثبت است! تجیهزات تان را در دست بگیرید و برای رسیدن به هدف برای روزها به گوشی میخکوب شوید ؛ دیگران را با خود همراه کنید و برای رسیدن به هدف به ماجراجویی بپردازید!” اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش محور باشید بدون شک The Legend of Faty نظرتان را جلب میکند.

بازی The Legend of Faty تا به این لحظه که ما در حال معرفی اش هستیم، هیچ فروشی نداشته و با دانلود و نصب ان از اپلیکیشن تک تاز ، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی زیبا را مشاهده کیند و در نهایت اگر مایل بودید ان را به همراه دیتای کامل از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! در اخر اینکه، بازی The Legend of Faty توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی را دریافت و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دریافت و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی دیتا با نام com.DearSky.TheRPG را در مسیر android / obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

تغییرات آپدیت

  • 1. Add spells for some NPCs.
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.